Zondagochtend 17 mei was ik in de parochie van de H. Dionysius in Heerhugowaard voor het heilig Vormsel. Zestien vormelingen ontvingen dit sacrament, een zeventiende vormeling was ziek geworden en wordt later gevormd door de pastoor. Maar er gebeurde meer in deze mooie en levendige viering...