Zondag 12 oktober was ik in de parochie van de HH. Engelbewaarders in Badhoevedorp voor de Eucharistieviering en de ontmoeting met de parochianen. Het was een feestelijk en tegelijk gemoedelijk gebeuren, met een dames- en herenkoor dat uitstekend zijn best deed!